“Wij werken aan ontwikkeling”

Medezeggenschap

Medezeggenschapsraad (MR)

Op onze school hebben wij een MR. Deze MR denkt en praat mee over de aanpak van de school. Er zijn verschillende onderwerpen waar de MR advies op kan geven. Ook mogen ze mee beslissen over bepaalde onderwerpen. De MR bestaat uit vier ouders/verzorgers en vier personeelsleden. De vergaderingen van de MR zijn openbaar. De data van de vergaderingen zijn terug te vinden in de schoolapp.

Wil je graag contact met de MR? Dit kan via het e-mailadres: mr@wavl.o2g2.nl.

Gemeenschappelijke medezeggenschapsraad (GMR)

De leden van de GMR praten mee met het College van Bestuur van Openbaar Onderwijs Groningen over belangrijke zaken die op scholen en binnen de stichting spelen. Wil je daar meer over weten? Bekijk dan de pagina van de PO-raad

Veel leesplezier!